Εκδηλώσεις

ΤΟ «SaveWild» ΚΟΒΕΙ ΠΙΤΑ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ !!!

Την 1η Γενική Συνέλευση διοργάνωσε το ««Δίκτυο για την Προστασία της Άγριας Ζωής» και τον διακριτικό τίτλο «SaveWild»» σήμερα στην Αθήνα.

Η Συνέλευση ενέκρινε ομόφωνα :

– τον Απολογισμό Δράσεων και τον Οικονομικό Απολογισμό Μαρτίου 2022 – Φεβρουαρίου 2023,

– τον Προϋπολογισμό και τον Προγραμματισμό Δράσεων Μαρτίου 2023 – Φεβρουαρίου 2024 και,

– εξέλεξε την νέα Διοικούσα Επιτροπή.

Η νέα 8μελής Διοικούσα Επιτροπή αποτελείται από τον Μάριο Φούρναρη, την Ειρήνη Μολφέση, τον Γιάννη Ορφανό, τον Χρήστο Τακλή, την Σοφία Προύσαλη, τον Χαράλαμπο Αλιβιζάτο, τον Ιάσονα Πασχαλίδη-Γεροστεργίου και τον Γιώργο Δημητρίου.

Η Γενική Συνέλευση ολοκληρώθηκε με την κοπή της πίτας του Σωματείου, ακριβώς με τη λήξη της κυνηγετικής περιόδου στις 10 Μαρτίου !

ΥΓ. Το «φλουρί» έπεσε στον Χρήστο Τακλή.