Εκδηλώσεις

Παραβρεθήκαμε στο Σύνταγμα για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

«Πρώτη» – και τυχερή – του Δικτύου για την Προστασία της Άγριας Ζωής – SaveWild !!!

To SaveWild παραβρεθήκαμε στο Σύνταγμα στις 5 Ιουνίου 2022 για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και μοιράσαμε φυλλάδια ενημερώνοντας τον κόσμο για την προστασία της άγριας ζωής.

https://savewild.gr/2022/06/savewild-gia-pagkosmia-imera-perivallontos/